Κατασκευή eshop

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Online Πωλήσεις στην Ελλάδα και το Εξωτερικό

Ως εταιρία web design στο Περιστέρι, αναλαμβάνουμε κατασκευή eshop με σύνδεση σε ελληνικές πλατφόρμες σύγκρισης τιμών και σύνδεση με Amazon για πωλήσεις στο εξωτερικό.

Παράλληλα προσφέρουμε λύσεις για online πωλήσεις για μικρούς παραγωγούς , που δημιουργούν οι ίδιοι προϊόντα ή καλλιτεχνικά έργα

Κατασκευή Eshop
με εύκολη πλοήγηση για τον χρήστη

Σχεδιάζουμε το ηλεκτρονικό κατάστημα να έχει εύχρηστη αναζήτηση προϊόντων. 

Φροντίζουμε ώστε το eshop να αποπνέει εμπιστοσύνη και ασφάλεια. Δίνουμε έμφαση:

Οθόνες δείχνουν Κατασκευή eshop σε Περιστέρι και Πατήσια από Marketing Friend

Κάντε τους επισκέπτες του eshop σταθερούς πελάτες

Ενδεικτικά μερικές από τις λειτουργίες που προβλέπουμε στην κατασκευή eshop, που μετατρέπουν έναν επισκέπτη σε σταθερό πελάτη σας

Πωλήσεις μέσω Instagram από εταιρία κατασκευής eshop Marketing Friend

Πουλήστε απο το Instagram

Επιτρέψτε στους αυθόρμητους αγοραστές να παραγγείλουν απευθείας από το Instagram, Facebook και Pinterest  

Ανεβάζουμε τον κατάλογο προϊόντων του eshop σας  στο Facebook Business Manager, το συνδέουμε με επαγγελματικό λογαριασμό Instagram και κάνουμε tag με τις περιγραφές προϊόντων στις φωτογραφίες.

Εύκολη Διαχείριση
για τον ιδιοκτήτη του eshop

Συνδέουμε το eshop σας με σύστημα μηχανογράφησης ERP 

Διασύνδεση eshop με Skroutz, BestPrice και Amazon

Αυξήστε σημαντικά τις πωλήσεις σας στην Ελλάδα και στο εξωτερικό

Συνδέουμε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα με τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες σύγκρισης τιμών, του Skroutz.gr και του Bestprice.gr

Παράλληλα, οργανώνουμε για εσάς λογαριασμό μεταπωλητή στην Amazon, ώστε να ανοιχτείτε στο εξωτερικό.

Σύνδεση eshop με amazon, skroutz και bestprice από εταιρία κατασκευή eshop Marketing Friend

Πουλήστε χωρίς eshop
με Etsy, Shopify, eBay

Ιδανική λύση για για αυτόνομους δημιουργούς

και μικρό αριθμό προϊόντων

Πρόκειται για διεθνείς eshop πλατφόρμες που λειτουργούν ως μεσάζοντες. Στήνετε έναν λογαριασμό (online κατάστημα)  και κάνετε πωλήσεις μέσω της έτοιμης δικής τους πλατφόρμας, πληρώνοντας μια προμήθεια.

Οι πλατφόρμες αυτές συμφέρουν ακόμα και όταν έχετε ήδη δικό σας eshop.

Συχνές Ερωτήσεις για τα Eshop

Δεν χρειάζεται να φτιάξετε νέο site. Mπορούμε να "κουμπώσουμε" εφαρμογή eshop πάνω στο υπάρχον site σας!

Προϋπόθεση είναι η ιστοσελίδα σας να βρίσκεται σε λογισμικό WordPress και να φτιάξουμε το eshop με WooCommerce, BigCommerce ή άλλο plugin συμβατό με το WordPress.

Ναι βέβαια. Μπορούμε να κάνουμε εξειδικευμένη κατασκευή eshop για να πουλήσετε αρχεία pdf, περιοδικά, σημειώσεις πανεπιστημίου, εισιτήρια για εκδηλώσεις, εκδρομές κλπ. Χρησιμοποιούμε Easy Digital Downloads ή MemberPress, αναλόγα με την περίπτωση.

Τα τελευταία στατιστικά (2020) για τα top eshop παγκοσμίως δείχνουν τα εξής:

27% χρησιμοποιεί Woocommerce 

21% χρησιμοποιεί Shopify

7% χρησιμοποιεί Magento

4% χρησιμοποιεί OpenCart

3% χρησιμοποιεί Bigcommerce

38% χρησιμοποιούν διάφορα άλλα 

Πηγή: BuiltWith

Τι είναι Checkout;

Checkout είναι το τελευταίο βήμα αγοράς σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που ο πελάτης επιβεβαιώνει και υποβάλλει την παραγγελία στο διαδίκτυο.

 

Τι είναι το Guest Checkout;

Το Guest checkout στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέπει στον καταναλωτή να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς να συνδεθεί ή να δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν διατηρούν καμία πληροφορία για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης μίας αγοράς.

 

Τι είναι το Conversion σε ένα eshop;

Το Conversion rate στα eshop είναι το ποσοστό επισκεπτών/πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά διαιρούμενη με το σύνολο των επισκεπτών.

 

Τι σημαίνει Abandoned Cart σε ένα eshop;

Το Abandonded Cart αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών που βάλαν προϊόν/ προϊόντα στο «καλάθι» του eshop, αλλά δεν ολοκλήρωσαν την πληρωμή.  

 

Τι είναι το λογισμικό CMS;

Το CMS σημαίνει Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου που είναι το λογισμικό που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία, επεξεργασία και συντήρηση περιεχομένου σε έναν ιστότοπο. Για παράδειγμα το WordPress, το Jumpla και το Drupal είναι τρία διαφορετικά CMS.

 

Τι είναι το λογισμικό eCommerce;

Το λογισμικό eCommerce είναι εξειδικευμένο πρόγραμμα για την λειτουργία eshop. Υπάρχουν 3 γενικές κατηγορίες.

> Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει λογισμικά που συνδυάζεται με λογισμικό ιστοσελίδας CMS. Έχουμε ελευθερία επίλογων να κάνουμε δικό μας blog και προώθηση SEO.

> Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει ανεξάρτητο αυτοτελές λογισμικό που δεν βασίζεται σε λογισμικό ιστοσελίδας CMS. Οι επιλογές για blog και SEO έχουν περιορισμούς.

> Η τρίτη κατηγορία αφορά λογισμικά Online marketplace. Βλ παρακάτω

 

Τι είναι το Online marketplace;

Ένα Online Marketplace είναι μια πλατφόρμα – μεσάζοντας. Παραδείγματα είναι τα Amazon, Shopify, Etsy. Το eShop ανήκει στον μεσάζοντα και εμείς μπορούμε μόνο να προβάλλουμε τα προϊόντα μας. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το σχεδιασμό του eshop. Υπάρχουν 2 τρόποι αμοιβής του μεσάζοντα: α) ετησια/μηνιαία συνδρομή (π.χ. Amazon) β) αυτόματη προμήθεια σε κάθε πώληση (πχ, Etsy, eBay).

 

Τι είναι το λογισμικό μηχανογράφησης ERP;

Το λογισμικό ERP (Enterprise Resource Planning) είναι σύστημα αυτοματισμών σε όλα τα πεδία μια επιχείρησης. Περιλαμβάνει

> Λογιστικούς αυτοματισμούς (αυτόματη συμπλήρωση τιμολογίου με στοιχεία πελάτη, προϊόντα αγοράς, υπολογισμός εκπτώσεων κλπ)

> Αυτοματισμούς αποστολής (πχ συγκεντρωτικός προγραμματισμός αποστολών courier, δελτία αποστολής κλπ)

> Αυτοματισμούς αποθήκης (πχ. αυτόματη ενημέρωση αποθεμάτων)

> Αυτοματισμούς για καρτέλα πελάτη (πχ ιστορικό αγορών κλπ)

1.Επιλέγουμε ονομασία της διεύθυνσης (domain name) και brand name

Η επωνυμία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι το Α και το Ω για την αναγνωρισιμότητά του και την παραμονή στη μνήμη των πελατών. Καλό λοιπόν θα ήταν, το domain name της ιστοσελίδας να είναι ίδιο ή κοντινό με την εμπορική επωνυμία του καταστήματός.

Προσέξτε:

Επιλέξτε ένα όνομα για το eshop σας το οποίο καταρχάς να είναι μικρό, απλό και εύκολο. Να μην περιλαμβάνει περισσότερες από δύο λέξεις και να μην έχει ορθογραφικές αμφιβολίες. Για παράδειγμα, αν το όνομα είναι bouras, τότε μπορεί κάποιοι χρήστες να το γράφουν με y ή mp, δηλ. boyras ή mpouras.

2. Λογιστικά – διοικητικά - γραφειοκρατικά

Φροντίζουμε να καταχωρήσουμε το brand name του eshop μας στο ΓΕΜΗ, ώστε να μην υπάρξει σύγκρουση με άλλη επιχείρηση. Συμβουλευόμαστε λογιστή για την ορθή δήλωση ΚΑΔ στην εφορία. Δεν ξεχνάμε να δηλώσουμε «ενδοκοινοτικές συναλλαγές» (!) ώστε να μπορούμε να πουλήσουμε σε πελάτες από Ε.Ε.

3. Ηλεκτρονικές πληρωμές και Paypal

Ετοιμάζουμε από νωρίς (πριν ξεκινήσει ο σχεδιασμός του eshop) τη διασύνδεση με τράπεζα ώστε να πραγματοποιούνται οι ηλεκτρονικές πληρωμές.

Οι κύριες τράπεζες στην Ελλάδα προσφέρουν merchant accounts, όπου ο πελάτης κατά την πληρωμή της παραγγελίας, μεταφέρεται στο site της τράπεζας ώστε να ολοκληρώσει τη συναλλαγή του. Αυτό σας απαλλάσσει από την επιπλέον ευθύνη διαχείρισης πιστωτικών καρτών. Υπολογίστε ότι η τράπεζα θα σας κρατήσει προμήθεια για τις συναλλαγές.

Επιπλέον, συνδέουμε το εταιρικό μας τραπεζικό λογαριασμό με PayPal. Έτσι δίνουμε ποικιλία επιλογών πληρωμής σε όσους πελάτες προτιμούν για λογούς ασφάλειας να μην εισάγουν στοιχεία χρεωστικής/ πιστωτικής.

Υπολογίστε πάλι ότι PayPal θα σας κρατήσει προμήθεια για τις συναλλαγές.

4. Δημιουργούμε τον κατάλογο προϊόντων σε αρχείο xml ή csv

Το κάθε αντικείμενο προς πώληση χρειάζεται κωδική ονομασία SKU (Stock Keeping Unit). Το SKU πρέπει να είναι ξεχωριστό για κάθε υποκατηγορία προϊόντος (πχ. για διαφορετικά μεγέθη ή χρώματα).

Το αρχείο xml η csv εξάγεται από λογισμικό μηχανογράφησης ERP (π.χ. Microsoft Dynamics, SoftOne, Entersoft κ.α.)

5. Ετοιμάζουμε αρχείο φωτογραφιών

Ετοιμάζουμε αρχείο εικόνων/ φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης για κάθε προϊόν. Εάν επιθυμείτε τα προϊόντα σας να αναρτηθούν στην Amazon, τότε οι φωτογραφίες πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις: ανάλυση 2560x2560 pixels, λευκό φόντο κ.α.

  1. Ετοιμάζουμε το κοστολόγιο για έξοδα αποστολής

Υπολογίζουμε τα έξοδα αποστολής που θα χρεώνει το eshop μας, ανάλογα με το βάρος των προϊόντων και τη γεωγραφική τοποθεσία του πελάτη. Επικοινωνούμε με όλες τις εταιρίες courier και λαμβάνουμε προσφορές. Αφού επιλέξουμε συνεργασία me courier ετοιμάζουμε κατάλογο εξόδων σε αρχείο excel. Ετοιμάζουμε πολιτική επιστροφών.

7. Επιλέγουμε πάροχο και πακέτο hosting για το eshop

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε στο web hosting είναι η τοποθεσία των servers και η ταχύτητα του πακέτου hosting που θα επιλέξουμε.

Αν οι servers βρίσκονται πχ στις ΗΠΑ αλλά οι υποψήφιοι πελάτες μας βρίσκονται στην Ελλάδα, τότε θα υπάρχει αχρείαστη καθυστέρηση.

Επίσης, αν το eshop μας βασίζεται πρωτίστως στην εικόνα του προϊόντος (πχ. ρούχα) τότε θα χρειαστεί να επενδύσουμε σε hosting υψηλής ταχύτητας.

8. Επιλέγουμε λογισμικό διαχείρισης

Χρησιμοποιούμε Woocommerce ή BigCommerce, ανάλογα με το είδος και μέγεθος του καταλόγου προϊόντων. Για άυλα ψηφιακά προϊόντα επιλέγουμε Easy Digital Downloads ή MemberPress.

9. Σύνδεση με site σύγκρισης τιμών Skroutz, Best Price

Συνδέουμε τον κατάλογο προϊόντων του eshop μας με τις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών Skroutz και Best Price.

10. Συνδέουμε τα βήματα των Πωλήσεων με Google Analytics

Είναι μέγιστης σημασίας να γνωρίζουμε ποιες σελίδες (δηλ. ποια προϊόντα) έχουν κίνηση στο eshop μας. Επίσης υψίστης σημασίας είναι να ελέγχουμε αν οι επισκέπτες φεύγουν μαζικά από το eshop μας χωρίς να ψωνίζουν. Αυτό επιτυγχάνεται με τη ενεργοποίηση του κατάλληλου tracking code για κάθε ξεχωριστή σελίδα του eshop μας, μέσω του Google Analytics.

Παράλληλα, το Google Analytics μας επιτρέπει να ελέγχουμε πως μας έρχονται οι επισκέπτες (ποια λέξη ψάξανε στο Google, ποιο post μας στα social media τράβηξε το ενδιαφέρον κλπ)

11. Προωθούμε τις σελίδες των προϊόντων με SEO, διαφήμιση και social media

Προσπαθούμε να μην εξαρτόμαστε αποκλειστικά από μεσάζοντες (π.χ. Skroutz, BestPrice κ.α.) γιατί αυτό μας οδηγεί σε εξαντλητική «μάχη τιμών» σε ανταγωνισμό με άλλα eshop. Προωθούμε τα προϊόντα μας τοπικά, στα αποτελέσματα της Google, και με επιλεγμένες φωτογραφίες «κράχτες» σε Instagram/ Facebook και Pinterest. Ανάλογά με το budget μας επιλέγουμε διαφήμιση σε Google ή  social media.

Ενδεικτικά, μερικά στοιχεία που συμβάλλουν σε ένα επιτυχημένο e-shop σε βάθος χρόνου είναι:

1. Εύκολη αναζήτηση

> Οι αποστάσεις μεταξύ των στοιχείων σχεδίασης πρέπει να είναι επαρκής ώστε το site να μη φαίνεται «παστωμένο».

> Οι κατηγορίες των προϊόντων δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολικά λίγες (δείχνει έλλειψη ποικιλίας) ούτε υπερβολικά πολλές (ο χρήστης χάνεται)

2. Εύκολη πλοήγηση

Κάθε σελίδα πρέπει να είναι διασυνδεδεμένη με links με άλλες σελίδες. Αν η σελίδα έχει μεγάλο μήκος, πρέπει να υπάρχει κουμπί που να σε επιστρέφει απευθείας πίσω στην κορυφή. Κάθε κουμπί πρέπει να έχει επαρκές μέγεθος, και χρωματισμό που να το ξεχωρίζει.

3. Αναλυτικές περιγραφές προϊόντων

Αν ο χρήστης μείνει με απορίες για το προϊόν, θα αρχίσει να ψάχνει αυτές τις πληροφορίες στο google και θα καταλήξει σε άλλο eshop.

4. Elegant αισθητική

> Επιλέγουμε παλέτα χρωμάτων, με αποχρώσεις που αλληλοσυμπληρώνονται. Σας δείχνουμε ειδικευμένα site με μεγάλη ποικιλία από παλέτες για να επιλέξετε. Δεν βάζουμε χρώματα στην τύχη.

>Επιλέγουμε χρώματα με επαρκές contrast, αλλά χωρίς να «χτυπάνε» υπερβολικά στο μάτι.

> Προτιμούμε καμπύλες στο σχεδιασμό, αποφεύγουμε χοντροκομμένα σχέδια

5. Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης

Οι στατιστικές δείχνουν πως όταν ο χρήστης περιμένει για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα, εγκαταλείπει το site.

> Καλό είναι να αποφεύγουμε να βάζουμε στο site μας βίντεο που παίζουν αυτόματα, χωρίς να κανει click ο χρήστης.

> Καλό είναι να επενδύσουμε χρήματα σε πακέτο hosting με καλές ταχύτητες ώστε να φορτώνουν γρηγορά οι φωτογραφίες των προϊόντων μας.

6. Διαθεσιμότητα της επιλογής να αγοράσουν χωρίς εγγραφή (guest user purchase)

Ένα μερίδιο καταναλωτών κάνουν αυθόρμητες αγορές. Αγορές που αποφασίσουν το τελευταίο λεπτό, χωρίς να το πολυσκεφτούν. Θέλουν να τις κάνουν γρήγορα. Αυτοί οι αυθόρμητοι αγοραστές σταματάνε πριν ολοκληρώσουν την αγορά, όταν χρειάζεται να βάλουν πολλά στοιχεία για εγγραφή. Οι στατιστικές δείχνουν πως η αποφυγή της εγγραφής είναι πιο συχνή όταν ο χρήστης χρησιμοποιεί κινητό. H αγορά με λογαριασμό guest ζητάει μόνο τα minimum στοιχεία για να γίνει ταχύτερη η αγορά.

7. Ξεκάθαρη έδρα της επιχείρησης. Εμφανές σταθερό τηλέφωνο.

Οι στατιστικές δείχνουν πως οι χρήστες εμπιστεύονται eshop που γνωρίζουν τη φυσική τοποθεσία της αποθήκης/ έδρας. Στο ίδιο πλαίσιο, τα eshop που έχουν εμφανές σταθερό τηλέφωνο ενισχύουν μια αίσθηση τυπικότητας και επαγγελματισμού.

8. Αυτοματοποιημένα email

Η κατασκευή eshop πρέπει σε κάθε στάδιο της συναλλαγής του χρήστη να προβλέπει αποστολή αυτόματου email επιβεβαίωσης.

Επιβεβαίωση εγγραφής

Επιβεβαίωση της παραγγελίας

Ενημέρωση για στάδια παραγγελίας (Σε εξέλιξη, Εγκρίθηκε, Αποστολή)

After Sales – email για υπενθύμιση αξιολόγησης του eshop μας

Επιβεβαίωση αλλαγής στοιχείων (αλλαγή διεύθυνσης, αλλαγή mail κλπ)  

Επιβεβαίωση λήψης μηνύματος από τη φόρμα επικοινωνίας

9. Σταθερό πρόγραμμα προβολής social media

Κίνητρα για Like/ follow στα social media. Σταθερή ροή αναρτήσεων στα social media. Προσφορές και κληρώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

10.Μακροπρόθεσμο SEO

Μακροπρόθεσμο SEO με ενότητα blog στο eshop σας, και σταθερό πρόγραμμα συγγραφής ενημερωτικών κειμένων (content marketing) γύρω από λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες στο Google search.

Δεν χρειάζεται να φτιάξετε νεο site. Mπορούμε να "κουμπώσουμε" εφαρμογή eshop πάνω στο υπάρχον site σας!

Προϋπόθεση είναι η ιστοσελίδα σας να βρίσκεται σε λογισμικό WordPress και να φτιάξουμε το eshop με WooCommerce, BigCommerce ή άλλο plugin συμβατό με το WordPress.

Ναι βέβαια. Μπορούμε να κάνουμε εξειδικευμένη κατασκευή eshop για να πουλήσετε αρχεία pdf, περιοδικά, σημειώσεις πανεπιστημίου, εισιτήρια για εκδηλώσεις, εκδρομές κλπ. Χρησιμοποιούμε Easy Digital Downloads ή MemberPress, αναλόγα με την περίπτωση.

Τα τελευταία στατιστικά (2020) για τα top eshop παγκοσμίως δείχνουν τα εξής:

27% χρησιμοποιεί Woocommerce 

21% χρησιμοποιεί Shopify

7% χρησιμοποιεί Magento

4% χρησιμοποιεί OpenCart

3% χρησιμοποιεί Bigcommerce

38% χρησιμοποιούν διάφορα άλλα 

Πηγή: BuiltWith

Τι είναι Checkout;

Checkout είναι το τελευταίο βήμα αγοράς σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που ο πελάτης επιβεβαιώνει και υποβάλλει την παραγγελία στο διαδίκτυο.

Τι είναι το Guest Checkout;

Το Guest checkout στο ηλεκτρονικό εμπόριο επιτρέπει στον καταναλωτή να ολοκληρώσει την παραγγελία του χωρίς να συνδεθεί ή να δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν διατηρούν καμία πληροφορία για τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια της ολοκλήρωσης μίας αγοράς.

Τι είναι το Conversion σε ένα eshop;

Το Conversion rate στα eshop είναι το ποσοστό επισκεπτών/πελατών που ολοκληρώνουν μια αγορά διαιρούμενη με το σύνολο των επισκεπτών.

Τι σημαίνει Abandoned Cart σε ένα eshop;

Το Abandonded Cart αναφέρεται στο ποσοστό των επισκεπτών που βάλαν προϊόν/ προϊόντα στο «καλάθι» του eshop, αλλά δεν ολοκλήρωσαν την πληρωμή.  

Τι είναι το λογισμικό CMS;

Το CMS σημαίνει Σύστημα Διαχείρισης Περιεχομένου που είναι το λογισμικό που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία, επεξεργασία και συντήρηση περιεχομένου σε έναν ιστότοπο. Για παράδειγμα το WordPress, το Jumpla και το Drupal είναι τρία διαφορετικά CMS.

Τι είναι το λογισμικό eCommerce;

Το λογισμικό eCommerce είναι εξειδικευμένο πρόγραμμα για την λειτουργία eshop. Υπάρχουν 3 γενικές κατηγορίες.

> Η πρώτη κατηγορία περιλαμβάνει λογισμικά που συνδυάζεται με λογισμικό ιστοσελίδας CMS. Έχουμε ελευθερία επίλογων να κάνουμε δικό μας blog και προώθηση SEO.

> Η δεύτερη κατηγορία περιλαμβάνει ανεξάρτητο αυτοτελές λογισμικό που δεν βασίζεται σε λογισμικό ιστοσελίδας CMS. Οι επιλογές για blog και SEO έχουν περιορισμούς.

> Η τρίτη κατηγορία αφορά λογισμικά Online marketplace. Βλ παρακάτω

Τι είναι το Online marketplace;

Ένα Online Marketplace είναι μια πλατφόρμα – μεσάζοντας. Παραδείγματα είναι τα Amazon, Shopify, Etsy. Το eShop ανήκει στον μεσάζοντα και εμείς μπορούμε μόνο να προβάλλουμε τα προϊόντα μας. Δεν μπορούμε να αλλάξουμε το σχεδιασμό του eshop. Υπάρχουν 2 τρόποι αμοιβής του μεσάζοντα: α) ετησια/μηνιαία συνδρομή (π.χ. Amazon) β) αυτόματη προμήθεια σε κάθε πώληση (πχ, Etsy, eBay).

Τι είναι το λογισμικό μηχανογράφησης ERP;

Το λογισμικό ERP (Enterprise Resource Planning) είναι σύστημα αυτοματισμών σε όλα τα πεδία μια επιχείρησης. Περιλαμβάνει

> Λογιστικούς αυτοματισμούς (αυτόματη συμπλήρωση τιμολογίου με στοιχεία πελάτη, προϊόντα αγοράς, υπολογισμός εκπτώσεων κλπ)

> Αυτοματισμούς αποστολής (πχ συγκεντρωτικός προγραμματισμός αποστολών courier, δελτία αποστολής κλπ)

> Αυτοματισμούς αποθήκης (πχ. αυτόματη ενημέρωση αποθεμάτων)

> Αυτοματισμούς για καρτέλα πελάτη (πχ ιστορικό αγορών κλπ)

1.Επιλέγουμε ονομασία της διεύθυνσης (domain name) και brand name

Η επωνυμία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι το Α και το Ω για την αναγνωρισιμότητά του και την παραμονή στη μνήμη των πελατών. Καλό λοιπόν θα ήταν, το domain name της ιστοσελίδας να είναι ίδιο ή κοντινό με την εμπορική επωνυμία του καταστήματός.

Προσέξτε:

Επιλέξτε ένα όνομα για το eshop σας το οποίο καταρχάς να είναι μικρό, απλό και εύκολο. Να μην περιλαμβάνει περισσότερες από δύο λέξεις και να μην έχει ορθογραφικές αμφιβολίες. Για παράδειγμα, αν το όνομα είναι bouras, τότε μπορεί κάποιοι χρήστες να το γράφουν με y ή mp, δηλ. boyras ή mpouras.

2. Λογιστικά – διοικητικά - γραφειοκρατικά

Φροντίζουμε να καταχωρήσουμε το brand name του eshop μας στο ΓΕΜΗ, ώστε να μην υπάρξει σύγκρουση με άλλη επιχείρηση. Συμβουλευόμαστε λογιστή για την ορθή δήλωση ΚΑΔ στην εφορία. Δεν ξεχνάμε να δηλώσουμε «ενδοκοινοτικές συναλλαγές» (!) ώστε να μπορούμε να πουλήσουμε σε πελάτες από Ε.Ε.

3. Ηλεκτρονικές πληρωμές και Paypal

Ετοιμάζουμε από νωρίς (πριν ξεκινήσει ο σχεδιασμός του eshop) τη διασύνδεση με τράπεζα ώστε να πραγματοποιούνται οι ηλεκτρονικές πληρωμές.

Οι κύριες τράπεζες στην Ελλάδα προσφέρουν merchant accounts, όπου ο πελάτης κατά την πληρωμή της παραγγελίας, μεταφέρεται στο site της τράπεζας ώστε να ολοκληρώσει τη συναλλαγή του. Αυτό σας απαλλάσσει από την επιπλέον ευθύνη διαχείρισης πιστωτικών καρτών. Υπολογίστε ότι η τράπεζα θα σας κρατήσει προμήθεια για τις συναλλαγές.

Επιπλέον, συνδέουμε το εταιρικό μας τραπεζικό λογαριασμό με PayPal. Έτσι δίνουμε ποικιλία επιλογών πληρωμής σε όσους πελάτες προτιμούν για λογούς ασφάλειας να μην εισάγουν στοιχεία χρεωστικής/ πιστωτικής.

Υπολογίστε πάλι ότι PayPal θα σας κρατήσει προμήθεια για τις συναλλαγές.

4. Δημιουργούμε τον κατάλογο προϊόντων σε αρχείο xml ή csv

Το κάθε αντικείμενο προς πώληση χρειάζεται κωδική ονομασία SKU (Stock Keeping Unit). Το SKU πρέπει να είναι ξεχωριστό για κάθε υποκατηγορία προϊόντος (πχ. για διαφορετικά μεγέθη ή χρώματα).

Το αρχείο xml η csv εξάγεται από λογισμικό μηχανογράφησης ERP (π.χ. Microsoft Dynamics, SoftOne, Entersoft κ.α.)

5. Ετοιμάζουμε αρχείο φωτογραφιών

Ετοιμάζουμε αρχείο εικόνων/ φωτογραφιών υψηλής ανάλυσης για κάθε προϊόν. Εάν επιθυμείτε τα προϊόντα σας να αναρτηθούν στην Amazon, τότε οι φωτογραφίες πρέπει να πληρούν συγκεκριμένες προϋποθέσεις: ανάλυση 2560x2560 pixels, λευκό φόντο κ.α.

  1. Ετοιμάζουμε το κοστολόγιο για έξοδα αποστολής

Υπολογίζουμε τα έξοδα αποστολής που θα χρεώνει το eshop μας, ανάλογα με το βάρος των προϊόντων και τη γεωγραφική τοποθεσία του πελάτη. Επικοινωνούμε με όλες τις εταιρίες courier και λαμβάνουμε προσφορές. Αφού επιλέξουμε συνεργασία me courier ετοιμάζουμε κατάλογο εξόδων σε αρχείο excel. Ετοιμάζουμε πολιτική επιστροφών.

7. Επιλέγουμε πάροχο και πακέτο hosting για το eshop

Αυτό που πρέπει να προσέξουμε στο web hosting είναι η τοποθεσία των servers και η ταχύτητα του πακέτου hosting που θα επιλέξουμε.

Αν οι servers βρίσκονται πχ στις ΗΠΑ αλλά οι υποψήφιοι πελάτες μας βρίσκονται στην Ελλάδα, τότε θα υπάρχει αχρείαστη καθυστέρηση.

Επίσης, αν το eshop μας βασίζεται πρωτίστως στην εικόνα του προϊόντος (πχ. ρούχα) τότε θα χρειαστεί να επενδύσουμε σε hosting υψηλής ταχύτητας.

8. Επιλέγουμε λογισμικό διαχείρισης

Χρησιμοποιούμε Woocommerce ή BigCommerce, ανάλογα με το είδος και μέγεθος του καταλόγου προϊόντων. Για άυλα ψηφιακά προϊόντα επιλέγουμε Easy Digital Downloads ή MemberPress.

9. Σύνδεση με site σύγκρισης τιμών Skroutz, Best Price

Συνδέουμε τον κατάλογο προϊόντων του eshop μας με τις πλατφόρμες σύγκρισης τιμών Skroutz και Best Price.

10. Συνδέουμε τα βήματα των Πωλήσεων με Google Analytics

Είναι μέγιστης σημασίας να γνωρίζουμε ποιες σελίδες (δηλ. ποια προϊόντα) έχουν κίνηση στο eshop μας. Επίσης υψίστης σημασίας είναι να ελέγχουμε αν οι επισκέπτες φεύγουν μαζικά από το eshop μας χωρίς να ψωνίζουν. Αυτό επιτυγχάνεται με τη ενεργοποίηση του κατάλληλου tracking code για κάθε ξεχωριστή σελίδα του eshop μας, μέσω του Google Analytics.

Παράλληλα, το Google Analytics μας επιτρέπει να ελέγχουμε πως μας έρχονται οι επισκέπτες (ποια λέξη ψάξανε στο Google, ποιο post μας στα social media τράβηξε το ενδιαφέρον κλπ)

11. Προωθούμε τις σελίδες των προϊόντων με SEO, διαφήμιση και social media

Προσπαθούμε να μην εξαρτόμαστε αποκλειστικά από μεσάζοντες (π.χ. Skroutz, BestPrice κ.α.) γιατί αυτό μας οδηγεί σε εξαντλητική «μάχη τιμών» σε ανταγωνισμό με άλλα eshop. Προωθούμε τα προϊόντα μας τοπικά, στα αποτελέσματα της Google, και με επιλεγμένες φωτογραφίες «κράχτες» σε Instagram/ Facebook και Pinterest. Ανάλογά με το budget μας επιλέγουμε διαφήμιση σε Google ή  social media.

Ενδεικτικά, μερικά στοιχεία που συμβάλλουν σε ένα επιτυχημένο e-shop σε βάθος χρόνου είναι:

1. Εύκολη αναζήτηση

> Οι αποστάσεις μεταξύ των στοιχείων σχεδίασης πρέπει να είναι επαρκής ώστε το site να μη φαίνεται «παστωμένο».

> Οι κατηγορίες των προϊόντων δεν πρέπει να είναι ούτε υπερβολικά λίγες (δείχνει έλλειψη ποικιλίας) ούτε υπερβολικά πολλές (ο χρήστης χάνεται)

2. Εύκολη πλοήγηση

Κάθε σελίδα πρέπει να είναι διασυνδεδεμένη με links με άλλες σελίδες. Αν η σελίδα έχει μεγάλο μήκος, πρέπει να υπάρχει κουμπί που να σε επιστρέφει απευθείας πίσω στην κορυφή. Κάθε κουμπί πρέπει να έχει επαρκές μέγεθος, και χρωματισμό που να το ξεχωρίζει.

3. Αναλυτικές περιγραφές προϊόντων

Αν ο χρήστης μείνει με απορίες για το προϊόν, θα αρχίσει να ψάχνει αυτές τις πληροφορίες στο google και θα καταλήξει σε άλλο eshop.

4. Elegant αισθητική

> Επιλέγουμε παλέτα χρωμάτων, με αποχρώσεις που αλληλοσυμπληρώνονται. Σας δείχνουμε ειδικευμένα site με μεγάλη ποικιλία από παλέτες για να επιλέξετε. Δεν βάζουμε χρώματα στην τύχη.

>Επιλέγουμε χρώματα με επαρκές contrast, αλλά χωρίς να «χτυπάνε» υπερβολικά στο μάτι.

> Προτιμούμε καμπύλες στο σχεδιασμό, αποφεύγουμε χοντροκομμένα σχέδια

5. Γρήγορη ταχύτητα φόρτωσης

Οι στατιστικές δείχνουν πως όταν ο χρήστης περιμένει για περισσότερο από 3 δευτερόλεπτα, εγκαταλείπει το site.

> Καλό είναι να αποφεύγουμε να βάζουμε στο site μας βίντεο που παίζουν αυτόματα, χωρίς να κανει click ο χρήστης.

> Καλό είναι να επενδύσουμε χρήματα σε πακέτο hosting με καλές ταχύτητες ώστε να φορτώνουν γρηγορά οι φωτογραφίες των προϊόντων μας.

6. Διαθεσιμότητα της επιλογής να αγοράσουν χωρίς εγγραφή (guest user purchase)

Ένα μερίδιο καταναλωτών κάνουν αυθόρμητες αγορές. Αγορές που αποφασίσουν το τελευταίο λεπτό, χωρίς να το πολυσκεφτούν. Θέλουν να τις κάνουν γρήγορα. Αυτοί οι αυθόρμητοι αγοραστές σταματάνε πριν ολοκληρώσουν την αγορά, όταν χρειάζεται να βάλουν πολλά στοιχεία για εγγραφή. Οι στατιστικές δείχνουν πως η αποφυγή της εγγραφής είναι πιο συχνή όταν ο χρήστης χρησιμοποιεί κινητό. H αγορά με λογαριασμό guest ζητάει μόνο τα minimum στοιχεία για να γίνει ταχύτερη η αγορά.

7. Ξεκάθαρη έδρα της επιχείρησης. Εμφανές σταθερό τηλέφωνο.

Οι στατιστικές δείχνουν πως οι χρήστες εμπιστεύονται eshop που γνωρίζουν τη φυσική τοποθεσία της αποθήκης/ έδρας. Στο ίδιο πλαίσιο, τα eshop που έχουν εμφανές σταθερό τηλέφωνο ενισχύουν μια αίσθηση τυπικότητας και επαγγελματισμού.

8. Αυτοματοποιημένα email

Η κατασκευή eshop πρέπει σε κάθε στάδιο της συναλλαγής του χρήστη να προβλέπει αποστολή αυτόματου email επιβεβαίωσης.

Επιβεβαίωση εγγραφής

Επιβεβαίωση της παραγγελίας

Ενημέρωση για στάδια παραγγελίας (Σε εξέλιξη, Εγκρίθηκε, Αποστολή)

After Sales – email για υπενθύμιση αξιολόγησης του eshop μας

Επιβεβαίωση αλλαγής στοιχείων (αλλαγή διεύθυνσης, αλλαγή mail κλπ)  

Επιβεβαίωση λήψης μηνύματος από τη φόρμα επικοινωνίας

9. Σταθερό πρόγραμμα προβολής social media

Κίνητρα για Like/ follow στα social media. Σταθερή ροή αναρτήσεων στα social media. Προσφορές και κληρώσεις ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

10.Μακροπρόθεσμο SEO

Μακροπρόθεσμο SEO με ενότητα blog στο eshop σας, και σταθερό πρόγραμμα συγγραφής ενημερωτικών κειμένων (content marketing) γύρω από λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες στο Google search.

Τι κάνει τη Marketing Friend καλή εταιρία
κατασκευής eshop

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Ευκολία

 Εξηγούμε και προτείνουμε χωρίς μπερδεμένες ορολογίες.

Συνεργαζόμαστε εξ αποστάσεως με βιντεοκλήση και φωνητικά μηνύματα σε messenger / viber.

ή ερχόμαστε για ραντεβού στο γραφείο/ κατάστημα σας

Προσαρμοστικότητα

Η Ρώμη δεν χτίστηκε σε μία μέρα.Εαν ο προυπολογισμός σας είναι περιορισμένος, χωρίζουμε τις εργασίες σε στάδια.

Σας προτείνουμε τον πύρηνα των λειτουργιών που χρειάζεται το eshop σας για να ξεκινήσει.

Όταν νιώθετε οικονομικά έτοιμοι, προχωράμε στον επόμενο κύκλο, προσθέτουμε λειτουργίες και σχεδιαστικές αναβαθμίσεις.

Announcements Information A A

Γνώση

Με σπουδές Digital Marketing στο Business School του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου, εφαρμόζουμε μελετημένες τεχνικές σχεδιασμού eshop (θεωρία χρωμάτων, ισορροπία στο πλήθος κατηγοριών, αναλογία κειμένου προς φωτογραφίες, UX design κ.α. )

Συμβουλευτική

Οι τεχνικές προβολής και η εμπέδωση αισθήματος εμπιστοσύνης στους υποψήφιους πελάτες διαφέρει ανάλογα με τον κλάδο. (Άυλες υπηρεσίες vs εμπράγματα προϊόντα, Καταναλωτικά αγαθά vs προϊόντα/ υπηρεσίες μεταξύ εταιριών)

Σας προτείνουμε προσεγγίσεις προβολής και σχεδιασμού του eshop που ταιριάζουν στον κλάδο και στα προϊόντα της επιχείρησης σας.

Αναπτύξτε τις πωλήσεις σας σε Ελλάδα και εξωτερικό

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Ξεκινήστε με μια δωρεάν εκτίμηση κόστους

ή αφήστε μας ένα τηλέφωνο για να σας καλέσουμε

Shopping Basket