Διαφήμιση Ιστοσελίδων
Google Ads

Logo Διαφήμιση στο google which is υπηρεσία διαφημιστικής εταιρίας www.marketingfriend.gr

Διαφημιστικές Καμπάνιες στο Google Ads με γρήγορο αποτέλεσμα

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Ως διαφημιστική εταιρία ψηφιακού Marketing στο Γαλάτσι – Νέα Ιωνία αναλαμβάνουμε την βελτιστοποίηση και παρακολούθηση της καμπάνιας Google Ads, για αύξηση της επισκεψιμότητας με το χαμηλότερο κόστος ανά κλικ (CPC).

Προώθηση Ιστοσελίδων με τη χρήση του Google Ads

To Google Ads είναι ένα εργαλείο στοχευμένης διαφήμισης στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.

Το Google AdWords επιτρέπει τη δημιουργία διαφημίσεων κειμένου, τις οποίες ρυθμίζετε ώστε να εμφανίζονται για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά, κάθε φορά που ο χρήστης αναζητά αυτές τις λέξεις στο search της Google.

Διαφήμιση Google Ads στο Περιστέρι και στα Πατήσια από διαφημιστική εταιρία Marketing Friend

Εκμεταλλευτείτε το Google Ads
για την προβολή της επιχείρησής σας

Pay per Click Διαφήμιση Google Ads από Marketing Friend GR

Προσελκύστε περισσότερους πελάτες

Η διαφήμιση ιστοσελίδων με Google AdWords πετυχαίνει γρήγορο αποτέλεσμα επισκεψιμότητας. Αν διαπιστώσουμε πως η διαφήμιση δεν φέρνει το αναμενόμενο ποσοστό επισκεπτών μπορούμε να κάνουμε αλλαγές στο κείμενο ή την εικόνα, ώστε να γίνει πιο ξεκάθαρη ή ελκυστική.

Στοχευμένη επισκεψιμότητα

Ένα συχνό λάθος είναι μια διαφήμιση να εμφανίζεται πανελλαδικά, ενώ η επιχείρηση έξυπηρετεί μονάχα τοπικά.

Θέτουμε συγκεκριμένες παραμέτρους για το κοινό στο οποίο απευθύνεται η διαφήμιση (περιοχή, γλώσσα, χρονική περίοδο, συσκευές χρηστών κτλ). Έτσι, περιορίζουμε τη σπάταλη διαφημιστικού budget σε κοινό άσχετο με τον στόχο μας.

Google Analytics στο Περιστέρι και στα Πατήσια από διαφημιστική εταιρία Marketing Friend
Πληρωμή για Διαφήμιση Google με PPC vs PPM από Marketing Friend

Πληρώστε με τα κλικ και όχι με την συχνότητα εμφάνισης

Η Google έχει δύο μεθόδους χρέωσης: Είτε όταν κάποιος χρήστης κάνει click πάνω στον σύνδεσμο της διαφήμισης, είτε όταν η διαφήμιση εμφανιστεί στην οθόνη του χρήστη. Η επιλογή εξαρτάται από το δίκτυο προβολής. Επιλέγουμε τις παραμέτρους που ταιριάζουν καλύτερα στον προϋπολογισμό σας.

Συχνές Ερωτήσεις για το Google Ads

Υπάρχουν αρκετά πλεονεκτήματα για να χρησιμοποιήσετε το Google Ads (πρώην Adwords):

1. Το δίκτυο εμφάνισης google (GDN) είναι το μεγαλύτερο on-line δίκτυο διαδικτυακής διαφήμισης, προσεγγίζει το 90% των χρηστών και περιλαμβάνει πάνω από 2 εκατομμύρια ιστότοπους  (συμπεριλαμβανομένου gmail, youtube, google finance, blogger, google maps) και εφαρμογές για κινητά.

  1. Πετυχαίνετε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας άμεσα.
  2. H στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές και ηλικιακές ομάδες μειώνει τη σπατάλη του διαφημιστικού σας budget
  3. Η απόδοση της διαφήμισης ελέγχεται με πλήρη στατιστικά στοιχεία εν αντιθέσει με την παραδοσιακή διαφήμιση.
  4. Αλλάζετε τον προϋπολογισμό όποτε θέλετε. Έχετε τον πλήρη έλεγχο για το πότε οι διαφημίσεις σας ξεκινούν και σταματούν.

To Google Ads λειτουργεί ως εξής:

1. Η διαφήμιση στη Google απαιτεί να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, για τα οποία θα εμφανίζεται στους χρήστες. Με τη χρήση σχετικού λογισμικού βρίσκουμε όλες τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να ψάξουν την υπηρεσία/ προϊόν σας.

2. Εισάγουμε στο Google Ads τις λέξεις ή φράσεις που ορίσαμε στο πρώτο βήμα.

3. Καθορίζουμε τις ρυθμίσεις Στόχευσης (δηλ. ποιος θα βλέπει τη διαφήμιση)

4. Ορίζουμε τις ρυθμίσεις προυπολογισμού της καμπάνιας (ποσό, χρόνος προβολής, είδος χρέωσης)

5. Γράφουμε το κείμενο της διαφήμισης, προσέχοντας να μην ξεφύγουμε από το όριο χαρακτήρων

6. Ενεργοποιούμε την καμπάνια.

Impressions

Impression, είναι η εμφάνιση της διαφήμισης σας στο δίκτυο αναζήτησης της Google, κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιήσει μια αναζήτηση με την λέξη-κλειδί που έχετε ορίσει για την διαφήμισή σας.

CTR (Click Through Rate)

Το CTR, είναι ο λόγος του αριθμού των clicks που έχουν γίνει στην διαφήμιση σας, προς τον αριθμό των εμφανίσεων.

CPC (Cost Per Click)

Το CPC, είναι το κόστος ανά κλικ που χρεώνεστε, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας.

CPM (Cost per 1000 impressions)

Το CPM, είναι το κόστος μιας διαφήμισης ανά 1000 εμφανίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ανεξάρτητα απο τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.

Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής)

Το conversion rate, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν στην ιστοσελίδα σας μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας κ.α.

Quality Score (Δείκτης ποιότητας)

Ο δείκτης ποιότητας, αναφέρετε στην ποιότητα των διαφημίσεων σας σε συνδυασμό με τις λέξεις – κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που κατευθύνετε τον χρήστη. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό αυτό ( κλίμακα 1-10), τόσο πιο πιθανό είναι η διαφήμισή σας να βγει σε υψηλότερη θέση.

Όταν διαφημίζεστε με το Google Ads, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία στο internet, ανάλογα με τις ρυθμίσεις στόχευσης των διαφημίσεων:

1. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται πάνω, κάτω ή στο πλάι από τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Search. Επίσης στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play, στις Αγορές Google καθώς και στο Google Maps.

2. Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης της Google.

3. Στο δίκτυο εμφάνισης της Google. Είναι ένα σύνολο ιστοσελίδων, στους οποίους εμφανίζονται διαφημίσεις. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται συγκεκριμένοι ιστότοποι Google, όπως το Google Finance, το Gmail, το Blogger και το YouTube. Το δίκτυο περιλαμβάνει, επίσης, ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά.

4. Μπορείτε να επιλέξετε οι διαφημίσεις να εμφανιστούν σε συγκεκριμένο τύπο συσκευών (πχ μόνο κινητά, μόνο υπολογιστές ή μονο Iphone).

5. Μπορείτε να επιλέξετε να εμφανιστούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Περίπου.

Μπορείτε, αλλά η Google θα σας χρεώνει στα τυφλά χρήματα που μπορείτε να γλιτώσετε. Επίσης δεν θα είστε σίγουροι ποιες λέξεις κλειδιά να διαλέξετε.

Συγκεκριμένα η Google δίνει δύο λογισμικά για τον καθορισμό διαφημίσεων.

  1. Η απλή εκδοχή είναι για αρχάριους. Βάζετε μόνο το ποσό και την χρονική περίοδο και όλα τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι πως δεν επιτρέπει καμία παρέμβαση στις ρυθμίσεις στόχευσης. Άρα αφήνετε την Google να σας χρεώνει χρήματα στα τυφλά, ενώ θα μπορούσατε να τα εξοικονομήσετε. 
  2. Το λογισμικό για επαγγελματίες επιτρέπει παραμετροποίηση όλων των ρυθμίσεων. Αυτό όμως επιτρέπει ένα μεγάλο διάστημα εκμάθησης τόσο του συστήματος όσο και ορολογίας πληροφορικής και ψηφιακής διαφήμισης.

> Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν έχετε επαρκές εργαλείο ερευνάς για λέξεις κλειδιά.

Το δωρεάν λογισμικό Keyword planner που προσφέρει η Google είναι περισσότερο διακοσμητικό. Στις περισσότερες αναζητήσεις για ελληνικές λέξεις, αναφέρει πως δεν έχει επαρκή αποτελέσματα.

Οι επαγγελματίες του ψηφιακού μαρκετιγκ χρησιμοποιούμε επαγγελματικό συνδρομητικό λογισμικό για έρευνα λέξεων κλειδιών στην ελληνική γλώσσα

Οι πλατφόρμες Google AdWords και Google Analytics παρέχουν δείκτες (metrics) και γραφήματα με τα οποία ελέγχουμε την επισκεψιμότητα που φέρνουν οι διαφημίσεις στον ιστότοπό σας. Στήνουμε λογαριασμό Google Analytics για τον ιστότοπό σας και δίνουμε μηνιαία γραπτή αναφορά.

Μια αποτελεσματική καμπάνια συνήθως χρειάζεται άνω των 500€ ανά μήνα, ανάλογα με το εύρος στόχευσης και τον ανταγωνισμό άλλων εταιριών στα keywords.

Συγκριτικά, η βελτιστοποίηση SEO αποτελεί μια μακροπρόθεσμη επένδυση που αποδίδει με αυξανόμενη αποτελεσματικότητα και μικρότερη μηνιαία ροή χρημάτων. 

Υπάρχουν αρκετά πλεονεκτήματα για να χρησιμοποιήσετε το Google Ads (πρώην Adwords):

1. Το δίκτυο εμφάνισης google (GDN) είναι το μεγαλύτερο on-line δίκτυο διαδικτυακής διαφήμισης, προσεγγίζει το 90% των χρηστών και περιλαμβάνει πάνω από 2 εκατομμύρια ιστότοπους  (συμπεριλαμβανομένου gmail, youtube, google finance, blogger, google maps) και εφαρμογές για κινητά.

  1. Πετυχαίνετε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας σας άμεσα.
  2. H στοχευμένη διαφήμιση σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές και ηλικιακές ομάδες μειώνει τη σπατάλη του διαφημιστικού σας budget
  3. Η απόδοση της διαφήμισης ελέγχεται με πλήρη στατιστικά στοιχεία εν αντιθέσει με την παραδοσιακή διαφήμιση.
  4. Αλλάζετε τον προϋπολογισμό όποτε θέλετε. Έχετε τον πλήρη έλεγχο για το πότε οι διαφημίσεις σας ξεκινούν και σταματούν.

To Google Ads λειτουργεί ως εξής:

1. Η διαφήμιση στη Google απαιτεί να ορίσουμε συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά, για τα οποία θα εμφανίζεται στους χρήστες. Με τη χρήση σχετικού λογισμικού βρίσκουμε όλες τις λέξεις κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες για να ψάξουν την υπηρεσία/ προϊόν σας.

2. Εισάγουμε στο Google Ads τις λέξεις ή φράσεις που ορίσαμε στο πρώτο βήμα.

3. Καθορίζουμε τις ρυθμίσεις Στόχευσης (δηλ. ποιος θα βλέπει τη διαφήμιση)

4. Ορίζουμε τις ρυθμίσεις προυπολογισμού της καμπάνιας (ποσό, χρόνος προβολής, είδος χρέωσης)

5. Γράφουμε το κείμενο της διαφήμισης, προσέχοντας να μην ξεφύγουμε από το όριο χαρακτήρων

6. Ενεργοποιούμε την καμπάνια.

Impressions

Impression, είναι η εμφάνιση της διαφήμισης σας στο δίκτυο αναζήτησης της Google, κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιήσει μια αναζήτηση με την λέξη-κλειδί που έχετε ορίσει για την διαφήμισή σας.

CTR (Click Through Rate)

Το CTR, είναι ο λόγος του αριθμού των clicks που έχουν γίνει στην διαφήμιση σας, προς τον αριθμό των εμφανίσεων.

CPC (Cost Per Click)

Το CPC, είναι το κόστος ανά κλικ που χρεώνεστε, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας.

CPM (Cost per 1000 impressions)

Το CPM, είναι το κόστος μιας διαφήμισης ανά 1000 εμφανίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ανεξάρτητα απο τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.

Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής)

Το conversion rate, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν στην ιστοσελίδα σας μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας κ.α.

Quality Score (Δείκτης ποιότητας)

Ο δείκτης ποιότητας, αναφέρετε στην ποιότητα των διαφημίσεων σας σε συνδυασμό με τις λέξεις – κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που κατευθύνετε τον χρήστη. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό αυτό ( κλίμακα 1-10), τόσο πιο πιθανό είναι η διαφήμισή σας να βγει σε υψηλότερη θέση.

Όταν διαφημίζεστε με το Google Ads, οι διαφημίσεις σας μπορούν να εμφανίζονται σε διάφορα σημεία στο internet, ανάλογα με τις ρυθμίσεις στόχευσης των διαφημίσεων:

1. Οι διαφημίσεις μπορούν να εμφανίζονται πάνω, κάτω ή στο πλάι από τα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Search. Επίσης στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play, στις Αγορές Google καθώς και στο Google Maps.

2. Οι διαφημίσεις μπορεί να εμφανίζονται σε ιστότοπους συνεργατών αναζήτησης της Google.

3. Στο δίκτυο εμφάνισης της Google. Είναι ένα σύνολο ιστοσελίδων, στους οποίους εμφανίζονται διαφημίσεις. Σε αυτούς συμπεριλαμβάνονται συγκεκριμένοι ιστότοποι Google, όπως το Google Finance, το Gmail, το Blogger και το YouTube. Το δίκτυο περιλαμβάνει, επίσης, ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά.

4. Μπορείτε να επιλέξετε οι διαφημίσεις να εμφανιστούν σε συγκεκριμένο τύπο συσκευών (πχ μόνο κινητά, μόνο υπολογιστές ή μονο Iphone).

5. Μπορείτε να επιλέξετε να εμφανιστούν σε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές.

Περίπου.

Μπορείτε, αλλά η Google θα σας χρεώνει στα τυφλά χρήματα που μπορείτε να γλιτώσετε. Επίσης δεν θα είστε σίγουροι ποιες λέξεις κλειδιά να διαλέξετε.

Συγκεκριμένα η Google δίνει δύο λογισμικά για τον καθορισμό διαφημίσεων.

  1. Η απλή εκδοχή είναι για αρχάριους. Βάζετε μόνο το ποσό και την χρονική περίοδο και όλα τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα. Το μεγάλο μειονέκτημα είναι πως δεν επιτρέπει καμία παρέμβαση στις ρυθμίσεις στόχευσης. Άρα αφήνετε την Google να σας χρεώνει χρήματα στα τυφλά, ενώ θα μπορούσατε να τα εξοικονομήσετε. 
  2. Το λογισμικό για επαγγελματίες επιτρέπει παραμετροποίηση όλων των ρυθμίσεων. Αυτό όμως επιτρέπει ένα μεγάλο διάστημα εκμάθησης τόσο του συστήματος όσο και ορολογίας πληροφορικής και ψηφιακής διαφήμισης.

> Σε καμία από τις δύο περιπτώσεις δεν έχετε επαρκές εργαλείο ερευνάς για λέξεις κλειδιά.

Το δωρεάν λογισμικό Keyword planner που προσφέρει η Google είναι περισσότερο διακοσμητικό. Στις περισσότερες αναζητήσεις για ελληνικές λέξεις, αναφέρει πως δεν έχει επαρκή αποτελέσματα.

Οι επαγγελματίες του ψηφιακού μαρκετιγκ χρησιμοποιούμε επαγγελματικό συνδρομητικό λογισμικό για έρευνα λέξεων κλειδιών στην ελληνική γλώσσα

Οι πλατφόρμες Google AdWords και Google Analytics παρέχουν δείκτες (metrics) και γραφήματα με τα οποία ελέγχουμε την επισκεψιμότητα που φέρνουν οι διαφημίσεις στον ιστότοπό σας. Στήνουμε λογαριασμό Google Analytics για τον ιστότοπό σας και δίνουμε μηνιαία γραπτή αναφορά.

Μια αποτελεσματική καμπάνια συνήθως χρειάζεται άνω των 500€ ανά μήνα, ανάλογα με το εύρος στόχευσης και τον ανταγωνισμό άλλων εταιριών στα keywords.

Συγκριτικά, η βελτιστοποίηση SEO αποτελεί μια μακροπρόθεσμη επένδυση που αποδίδει με αυξανόμενη αποτελεσματικότητα και μικρότερη μηνιαία ροή χρημάτων. 

Τι κάνει τη Marketing Friend καλή εταιρία
online διαφήμισης

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Μετρησιμα αποτελέσματα

Σας δίνουμε γραπτή αναφορά στο τέλος της διαφημιστικής καμπάνιας, για την επισκεψιμότητα που πέτυχε, και σε ποιες κοινωνικές ομάδες είχε μεγαλύτερη απήχηση

Σας δίνουμε γραπτή αναφορά με τα ευρήματα της έρευνας για keywords , και τις προτάσεις μας για τις λέξεις κλειδιά που ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Ενεργή Διαχείριση

Ελέγχουμε ημερησίως τα στατιστικά της διαφημιστικής καμπάνιας. Εάν δεν έχει τα αναμενόμενα αποτελέσματα (κλικ, επισκεψιμότητα κλπ) προχωράμε σε αλλαγές στις παραμέτρους στόχευσης, το κείμενο, ή την εικόνα.

Διαφάνεια

Η χρέωση των διαφημίσεων σας γίνεται στην δική σας χρεωστική/ λογαριασμό και διατηρείτε εσείς την πρόσβαση administrator.

Mπορείτε ανα πάσα στιγμή να διακόπτετε τη χρηματοδότηση μονομερώς.

Δίνουμε έγγραφη προσφορά και τιμολόγια.

Ευκολία

 Εξηγούμε και προτείνουμε χωρίς μπερδεμένες ορολογίες.

Συνεργαζόμαστε εξ αποστάσεως με βιντεοκλήση και φωνητικά μηνύματα σε messenger / viber.

ή ερχόμαστε για ραντεβού στο γραφείο/ κατάστημα σας

Αναπτύξτε την επιχείρησή σας μέσω του Google Ads

Middle Divider Line in Marketing Friend’s Green Blue Gradient color

Ξεκινήστε με μια δωρεάν εκτίμηση κόστους

ή αφήστε μας ένα τηλέφωνο για να σας καλέσουμε

Shopping Basket