Impressions
Impression, είναι η εμφάνιση της διαφήμισης σας στο δίκτυο αναζήτησης της Google, κάθε φορά που ένας χρήστης πραγματοποιήσει μια αναζήτηση με την λέξη-κλειδί που έχετε ορίσει για την διαφήμισή σας.
CTR (Click Through Rate)
Το CTR, είναι ο λόγος του αριθμού των clicks που έχουν γίνει στην διαφήμιση σας, προς τον αριθμό των εμφανίσεων.
CPC (Cost Per Click)
Το CPC, είναι το κόστος ανά κλικ που χρεώνεστε, όταν ένας χρήστης κάνει κλικ στην διαφήμισή σας.
CPM (Cost per 1000 impressions)
Το CPM, είναι το κόστος μιας διαφήμισης ανά 1000 εμφανίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης, ανεξάρτητα απο τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.
Conversion Rate (Ποσοστό μετατροπής)
Το conversion rate, είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ολοκληρώνουν στην ιστοσελίδα σας μια επιθυμητή ενέργεια, όπως η αγορά ενός προϊόντος, η συμπλήρωση της φόρμας επικοινωνίας κ.α.
Quality Score (Δείκτης ποιότητας)
Ο δείκτης ποιότητας, αναφέρετε στην ποιότητα των διαφημίσεων σας σε συνδυασμό με τις λέξεις – κλειδιά που έχετε χρησιμοποιήσει και την σελίδα προορισμού που κατευθύνετε τον χρήστη. Όσο υψηλότερο είναι το ποσοστό αυτό ( κλίμακα 1-10), τόσο πιο πιθανό είναι η διαφήμισή σας να βγει σε υψηλότερη θέση.